ik kan niet zien of het abonnement op de ov kaart staat. Kunt mij antwoord geven?
>Afbeeldingen verwijderd door Moderator]
ik kan niet zien of het abonnement op de ov kaart staat. Kunt mij antwoord geven?
>Afbeeldingen verwijderd door Moderator]
In de door u geplaatste afbeeldingen is te zien dat alles is zoals het hoort en dat NS Flex Traject Vrij actief is.
Bij NS Flex staat het abonnement niet op de kaart zelf. U kunt in Mijn NS zien welk abonnement actief is. Dat het abonnement niet op de kaart zelf staat, maakt het mogelijk om eenvoudig wijzigingen door te voeren in Mijn NS zonder dat deze bij een kaartautomaat bevestigd hoeven te worden.
Bij het in- en uitchecken ziet u op het schermpje inderdaad alleen staan "Reizen op Rekening Trein", zonder enige vermelding van het Traject Vrij-abonnement. Maar dat is dus precies zoals het hoort. U checkt gewoon in en uit met de OV-chipkaart en aan het eind van de maand krijgt u een factuur waarop de ritten op uw traject een prijs van 0,00 euro hebben.
Het antwoord van
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.