beantwoord

flex abonnement

  • 1 November 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

ik kan niet zien of het abonnement op de ov kaart staat. Kunt mij antwoord geven? 

[Afbeeldingen verwijderd door Moderator]

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 November 2021, 10:19

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

In de door u geplaatste afbeeldingen is te zien dat alles is zoals het hoort en dat NS Flex Traject Vrij actief is. 

Bij NS Flex staat het abonnement niet op de kaart zelf. U kunt in Mijn NS zien welk abonnement actief is. Dat het abonnement niet op de kaart zelf staat, maakt het mogelijk om eenvoudig wijzigingen door te voeren in Mijn NS zonder dat deze bij een kaartautomaat bevestigd hoeven te worden.

Bij het in- en uitchecken ziet u op het schermpje inderdaad alleen staan "Reizen op Rekening Trein", zonder enige vermelding van het Traject Vrij-abonnement. Maar dat is dus precies zoals het hoort. U checkt gewoon in en uit met de OV-chipkaart en aan het eind van de maand krijgt u een factuur waarop de ritten op uw traject een prijs van 0,00 euro hebben.

Reputatie 7
Badge +4

Het antwoord van @Tochjo is perfect, maar u doet er wijs aan de afbeeldingen even te verwijderen. Het is hier niet een postadres van NS, maar een openbaar forum en iedereen kan uw gegevens inzien. U kunt uw bericht aanpassen met de drie puntjes rechts onderaan en dan ‘Bewerk’. Het moet binnen een uur, anders verwijdert een moderator het na een tijdje.

Reageer