keuzedagen bestellen | NS Community
beantwoord

keuzedagen bestellen

  • 3 October 2022
  • 4 reacties
  • 674 Bekeken

ik probeer keuzedagen te bestellen. Dat moet online via een medewerker van klantenservice. Het duurt uren voor er contact is met een medewerker. Hopeloos. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken dan achter te pc te gaan wachten tot iemand van de NS bereid is om antwoord te gevn. Het lijkt wel of de nNS geen keuzedagen wil verkopen.

icon

Beste antwoord door Thom 3 October 2022, 13:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 

Ik heb de goede link voor u klaargezet. Houd uw persoonlijke ov-chipkaart bij de hand als u die heeft. Zo niet, dan kunt u hem ook op deze plek meteen bestellen.

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/2

Kies meteen bij ‘Bestel Dal voordeel’ voor ‘Op saldo’, u krijgt dan een bedrag van € 61,20,  en ga dan verder met ‘Bestel nu’. Volg de instructies en lees ze goed. De keuzedagen komen nog bij de prijs, tweede klas €26,50 en, als u dat wilt eerste klas voor ongeveer het dubbele, € 51,90. U mag met dit abonnement met de keuzedagen reizen maar ook zonder en dan heeft u bij inchecken in de daluren 40 procent korting.

U krijgt dan zeven keuzedagen die een jaar geldig zijn, u kunt er meteen twee opnemen. Voor de tweede klas bent u €87,70 kwijt Vul alles in wat nodig is.

 

Heeft u al een Dalvoordeelabonnement, dan moet het via Klanten service

Reputatie 7
Badge +1

Klopt-willen ze ook eigenlijk niet-is veels te goedkoop voor wat je ervoor kan doen (of niet). Staat al jaren op de rol om aangepast (lees: duurder-minder) te worden gemaakt. En felicitaties-U bent dus vast net 60 geworden!

Naar het schijnt is in de ochtend bellen de beste kans op sneller antwoord.

En anders: is al vaker gesteld: begin een uitzend buro met hiervoor gekwalificeerd personeel dat ook nog bereid is op allerlei ongemakkelijke tijden te werken-de kassa rinkelt. Probeer ze alleen maar eens te vinden…….Voorts is sept altijd DE tijd van veel te veel vragen, vooral ook van studenten die nog niet schijnen te kunnen wat studeren toch vereist: handleiding lezen. Is ook de tijd van de allerdrukste spitstreinen/bussen etc-dooft vanzelf wel weer wat uit als de tijd doorklokt.

Het is nu nog zo. Ik volg de informtie, je zou keuzedagen moeten kunnen bestellen via de klantenservice. Vervolgens loopt dat dood. Niet via chat, want niet bereikbaar. Niet via telefoon, want keuzemenu zit er niet tussen en sowieso geen contact. Slechte communicatie zeg, van NS! ALs het niet meer bestaat, haal dan de info erover weg….dd 22-3-2024

Reputatie 7
Badge +4

Kijkt u nog eens bij het goede antwoord.

Als het per telefoon moet is zondagochtend heel kansrijk.

Reageer