Skip to main content

Ik wil de NS bedanken voor mijn verjaardags cadeau.

Ik kon een 1ste klas update en een meereiskorting bestellen, die ik voor 30 april moest verzilveren.

De 1 ste klas update is  helemaal perfect, die kan ik op elke datum gebruiken t/m 30juni

De meereis korting kan ik ook tot 30 juni gebruiken, maar moet de datum en de plaats van

bestemming voor 30 april ingeven !! Hier ben ik dus ontevreden over. Ik weet nog niet wat ik bv 25 juni

wil doen! kan dit niet anders? gewoon gebruiken wanneer het uit komt?? 

Ah, ik dacht ook al waarom krijg ik die een half jaar na m'n verjaardag weer. Op m'n verjaardag zelf had ik 'm ook al gekregen immers.

(Overigens blijkt m'n verjaardag in MijnNS ook in het Engels te staan, terwijl de rest van de pagina Nederlandstalig is)

Ik ben nog geen maand na mijn verjaardag ook weer jarig volgens NS (twee keer zelfs!). Die van mijn echte verjaardag (20 juni) kreeg ik op 12 april al, en daarna nog een keer op de juiste datum.

Die mail van april ging over tickets die vanaf 1 mei niet meer verkrijgbaar zouden zijn, maar zo te zien is er helemaal niets gewijzigd:

Oh wacht, de felicitatie-mail van 20 juni ging alleen over Bookchoice en de 1e klas code is hetzelfde ongeacht welke mail ik aanklik (dus één code per Mijn NS account).

Ook ik blijk vandaag jarig te zijn, toch maar checken wat mijn geboortedatum bij NS is.

Gezellig, we zijn allemaal op dezelfde dag jarig. Dat zal een groot feest worden. 🤣

Gezellig, we zijn allemaal op dezelfde dag jarig. Dat zal een groot feest worden. 🤣

Als ik geweten had dat je naar Groningen ging had je mijn code (die van april) wel mogen gebruiken, want die werkt gewoon ondanks dat er stond uiterlijk 30 april verzilveren.

Er zijn inderdaad weer wat onterecht verstuurd heb ik persoonlijk gemerkt. Een aantal reizigers waaronder mijn vader. Het is doorgezet, maar meer dan dat kan ik er nu nog niet over kwijt.

Zojuist een mailtje van NS met als titel “Oeps! Wij zijn nog niet jarig!” 

We hebben een foutje gemaakt in de selectie van onze verjaardagsmail, waardoor je onze felicitaties te vroeg óf te laat ontvangen hebt. Onze excuses daarvoor! 

Natuurlijk kun je gewoon gebruikmaken van de cadeautjes: de 1e klas upgrade voor € 2,50, het Meereisretour voor € 8,95 en de maand gratis Bookchoice*. We gaan er uiteraard voor zorgen dat je voortaan onze felicitaties op jouw verjaardag ontvangt.

Haha, Ivo Steffens door het stof. 😅

De ‘oeps’ mails kwamen om 19:27 en zojuist ook de tweede om 19:59.

We gaan er uiteraard voor zorgen dat je voortaan...

Tja, IT is geen vak voor ongeschoolden.

Reageer