beantwoord

vaste klanten verdienen voordeel

  • 18 August 2023
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

Op 9 augustus ontving ik de mail: vaste klanten verdienen voordeel. Daarin de aanbieding om 2 maanden gebruik te kunnen maken van een meereisretour voor €9,95.  Dat wil ik wel! Helaas is de laatste dag dat dit kan 21 augustus. Dat is toch geen 2 maanden?

icon

Beste antwoord door Momo 19 August 2023, 02:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is dat niet de laatste besteldatum, of is dat ook de laatste reisdatum?

Reputatie 7
Badge +3

Laatst mogelijke reisdatum. Vorige week of zo was het nog mogelijk t/m 1 september te kiezen, ook de dagen van de Dutch Grand Prix waren toen nog mogelijk. Toen werd aangepast dat 25,26 en 27 augustus niet mogelijk was, maar verder kon het wel t/m 1 september. Nu is het dus zelfs ingekort met als laatst mogelijke datum 21 augustus. 

 

 

De ontvangen mail is een standaard aanbiedingsmail die sinds eind vorig jaar iedere keer aan een andere groep klanten wordt verstuurd, waarin aangegeven dat je de Meereisretour tot 60 dagen na ontvangst van de mail kan kopen en gebruiken. Dit klopt al niet, want iedereen die de aanbieding al eerder heeft ontvangen kon iedere keer een datum tot 60 dagen in de toekomst kiezen, dus 60 dagen na ontvangst gaf het kalendertje nog steeds de mogelijkheid tot 60 dagen in de toekomst te kiezen. Zo heb ik de mail in januari gehad en kan nu nog steeds de Meereisretour bestellen, tot dezelfde datum als TS. 

Tot op een gegeven moment het kalendertje niet verder ging dan 1 september (en nu dus 21 augustus). Dan moet je dus niet als NS klanten dezelfde standaard aanbieding sturen, waarbij het nu niet meer mogelijk is een datum tot 60 dagen na ontvangst van de mail te kiezen.

Reputatie 7
Badge +3

Bij de weg=weg weken was het meeste gericht op nieuwe klanten werven.

Badge +3

Wat is dat nu weer voor onzin, dooie mus op die manier.

 

Mijn meereisretour is nog wel geldig tot 31 augustus. Ik snap er niets meer van. 

Badge +3

 

Mijn meereisretour is nog wel geldig tot 31 augustus. Ik snap er niets meer van. 

Ik probeerde het via https://www.ns.nl/producten/s/120822007 die geeft 20/21 augustus als enige.

Met een weg=weg couponcode en dan https://www.ns.nl/producten/coupon/stap2 lukt het wel.

Mocht @Helga22 een code nodig hebben, laat maar weten (privebericht).

Badge +3

De code voor het meereisretour is vergeven aan @Helga22 (kan nog steeds mijn eigen berichten niet bewerken als super user) 😥

Reageer