wij willen graag van weert naar ahoy rotterdam reizen met de trein. wat is de beste en goedkoopste manier om te reizen in de maand april op een zondag. wij reizen met 2 personen die een ns ov kaart, 1 persoon die niks heeft van ns, 1 persoon die gebruik kan maken van een jongerenkaart. ik kom er geen wijs uit aangezien we ook gebruik moeten maken van de metro.
wij willen graag van weert naar ahoy rotterdam reizen met de trein. wat is de beste en goedkoopste manier om te reizen?
Beste antwoord door Denice NS
Hoi Liva2002. Welkom bij de Community.
Even voor het overzicht. Je reist in totaal dus met 4 personen
2 personen met een OV-chipkaart (geen abonnement)
1 persoon zonder OV-chipkaart
1 persoon in de leeftijd 12 t/m 18 jaar (Jongeren Dagkaart, uitsluitend verkrijgbaar via de NS app)
Om bij Rotterdam Ahoy te kunnen komen kan je uitstappen op Rotterdam Centraal en vervolgens met de metro verder reizen tot station Zuidplein.
Omdat niemand een NS abonnement heeft is gebruikmaken van Samenreiskorting niet mogelijk. Dit kan alleen als iemand een NS abonnement heeft. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor een Groepsticket. Voor 3 personen is een Enkele Reis Weert - Rotterdam € 32. Kortom, zo'n € 10,66 per persoon. (Voor een Retour is het totaal € 64,00, dus € 21,33 per persoon). Voor de jongere kan je voor € 7,60 een Jongeren Dagkaart kopen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.