Skip to main content
beantwoord

wintercity

  • 25 november 2024
  • 59 reacties
  • 3195 Bekeken

Ik krijg net een mailing over Wintercity en moet de voorwaarden accorderen. Maar in die voorwaarden staat onder meer dat ik moet reageren voor 1-1-2024 en dat 'lijkt niet alleen', maar dat IS onmogelijk.

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Bart55 en welkom bij de NS Community,

 

Dat klopt natuurlijk niet. Ik zal het doorgeven dat deze fout in de mail staat. Bedankt voor het signaal.

Bekijk origineel

59 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9208 reacties
  • Antwoord
  • 25 november 2024

Hallo Bart55 en welkom bij de NS Community,

 

Dat klopt natuurlijk niet. Ik zal het doorgeven dat deze fout in de mail staat. Bedankt voor het signaal.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16518 reacties
  • 25 november 2024

Dat van voor 1-1-2024 reageren kan ik zo snel niet vinden in de voorwaarden. Wel zie ik dat de code voor het gewonnen NS Flex Altijd Vrij abonnement voor 1-2-2024 moet worden ingewisseld

 

 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9208 reacties
  • 25 november 2024

Dat lijkt mij ook niet correct. Ook dat heb ik doorgezet.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29930 reacties
  • 25 november 2024

Op zich ziet het er wel prima uit (dinsdag 31 december klopt en zo). Behalve dat er 2025 moet staan inderdaad:

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3722 reacties
  • 25 november 2024

De afgelopen 2 jaar waren een foutenfestival bij de Wintercity, met als absoluut dieptepunt de Stay-Okay prijs die door NS aan “iets” teveel deelnemers was toegekend. Je zou dan echt mogen verwachten dat het bij een derde keer vlekkeloos gaat verlopen. Dat je in de Voorwaarden nu zo'n fout maakt die ook nog eens vet gedrukt is en daarom gelijk in het oog valt is wat mij betreft een teken aan de wand. Ook dit jaar verwacht ik weer heel veel fouten omdat NS blijkbaar niet leert van het verleden.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13449 reacties
  • 25 november 2024

Hoera, wintercity! Vanmiddag gelijk aangemeld. En raad eens?

En een bevestiging.


  • Intercity
  • 6 reacties
  • 28 november 2024

Ook dit jaar lukt het weer niet om aan te melden bij NS Wintercity.

Gelukkig maar, anders was ik van verbazing van mijn stoel gevallen.....


  • Koploper****
  • 20312 reacties
  • 28 november 2024

Winterciry, het jaarlijkse foutendestival van NS Commercie 


  • Intercity
  • 7 reacties
  • 28 november 2024

Ik kan me niet aanmelden terwijl ik een dalvrij abbonement op flexbasis heb, dat moet dan toch kunnen?


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3722 reacties
  • 29 november 2024
YunaMeijer schreef:

Ik kan me niet aanmelden terwijl ik een dalvrij abbonement op flexbasis heb, dat moet dan toch kunnen?

Zie deze opmerking van Tamzin. 😂

 

Winterciry, het jaarlijkse foutendestival van NS Commercie 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3099 reacties
  • 29 november 2024
YunaMeijer schreef:

Ik kan me niet aanmelden terwijl ik een dalvrij abbonement op flexbasis heb, dat moet dan toch kunnen?

Hoi, ik deel hier even mijn checklist om te zien waar het aan ligt dat iemand zich niet kan aanmelden:

  1. Heb je een NS-abonnement?
  2. Is er niet al eens eerder aangemeld? Denk bijvoorbeeld aan een stel dat hetzelfde e-mailadres aan hun abonnementen heeft gekoppeld. Mocht dit het geval zijn, dan kan het e-mailadres gewijzigd worden in Mijn NS, zodat er met dat nieuwe e-mailadres binnen drie dagen alsnog aangemeld kan worden (zie punt 4).
  3. Vul je het e-mailadres in dat bij ons bekend is?
  4. Is het e-mailadres korter dan 3 dagen geleden gewijzigd? Het kan tot drie dagen duren voordat klant zich met het nieuwe mailadres aan kan melden.
  5. Is het abonnement korter dan 3 dagen afgesloten? Ook hierbij kan het tot drie dagen duren voordat de klant zich op basis van dat nieuwe abonnement aan kan melden.

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 29 november 2024

Ik kan mij ook niet aanmelden. Er staat een + teken in het emailadres dat ik voor mijn ns account gebruik waardoor het systeem denkt dat dit geen geldig emailadres is en de aanmeldknop niet geactiveerd wordt. 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3099 reacties
  • 29 november 2024
heike12345 schreef:

Ik kan mij ook niet aanmelden. Er staat een + teken in het emailadres dat ik voor mijn ns account gebruik waardoor het systeem denkt dat dit geen geldig emailadres is en de aanmeldknop niet geactiveerd wordt. 

Goeie! Daar heb ik geen oplossing voor. Ik ga dit even aankaarten. :)


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3722 reacties
  • 29 november 2024
heike12345 schreef:

Ik kan mij ook niet aanmelden. Er staat een + teken in het emailadres dat ik voor mijn ns account gebruik waardoor het systeem denkt dat dit geen geldig emailadres is en de aanmeldknop niet geactiveerd wordt. 

Ik denk dat dat dus voor veel meer tekens van toepassing is dan alleen het + teken. Dus niet alleen voor dit teken werk aan de winkel lijkt mij.


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2284 reacties
  • 29 november 2024
Henkpeetersen schreef:
heike12345 schreef:

Ik kan mij ook niet aanmelden. Er staat een + teken in het emailadres dat ik voor mijn ns account gebruik waardoor het systeem denkt dat dit geen geldig emailadres is en de aanmeldknop niet geactiveerd wordt. 

Ik denk dat dat dus voor veel meer tekens van toepassing is dan alleen het + teken. Dus niet alleen voor dit teken werk aan de winkel lijkt mij.

Nee het zou handig zijn om gewoon ieder valide mailadres toe te staan.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7276 reacties
  • 29 november 2024
Laura NS schreef:

Goeie! Daar heb ik geen oplossing voor. Ik ga dit even aankaarten. :)

Goh, dat heeft je collega vorig jaar ook al gedaan ...


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29930 reacties
  • 29 november 2024

In principe zou mail zonder +nogwat in het adres gewoon aan moeten komen, maar durf wel te wedden dat het adres dan niet herkend wordt als bestaande Mijn NS gebruiker.


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 29 november 2024
Robert B schreef:

In principe zou mail zonder +nogwat in het adres gewoon aan moeten komen, maar durf wel te wedden dat het adres dan niet herkend wordt als bestaande Mijn NS gebruiker.

Dat laaste is vooral het probleem. Zonder +nogwat werkt de knop wel maar dan krijg ik een email dat ik geen ns abonnement heb en/of dat emailadres niet bekend is bij ns.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 1 december 2024

Ook voor mij de melding dat ik eerst een abonnement moet hebben terwijl ik flex dal heb. Ik heb een . (Punt) in mijn mail adres wie weet levert dat ook een foutmelding op. Gelet op fouten vorig jaar wel bijzonder dat het wederom niet goed gaat. Via X hulp gevraagd, daar werd gezegd te wachten tot 1 december 2024, nou dat is nu en wederom niets. 


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2284 reacties
  • 1 december 2024
Rpr schreef:

Ook voor mij de melding dat ik eerst een abonnement moet hebben terwijl ik flex dal heb. Ik heb een . (Punt) in mijn mail adres wie weet levert dat ook een foutmelding op. 

Dit zal echt een van de andere problemen zijn en niet het formaat van je adres. Ik ben succesvol aangemeld met ook een punt in mijn mailadres en als een punt niet zou kunnen zou het hier ook nog vele malen meer klachten regenen.


  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 1 december 2024

Ik heb me eerder deze week aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, die heel algemeen lijkt. Als ik op de link klik in de mail ga ik weer gewoon naar de aanmeldpagina, waar niets voor me is veranderd. Ook opnieuw invullen levert weer dezelfde mail op. Hoort dat? Doe ik iets fout? Zou er al een actie moeten zijn vandaag?

Ik ben het spoor bijster.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3722 reacties
  • 1 december 2024
IJscoman schreef:

Ik heb me eerder deze week aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, die heel algemeen lijkt. Als ik op de link klik in de mail ga ik weer gewoon naar de aanmeldpagina, waar niets voor me is veranderd. Ook opnieuw invullen levert weer dezelfde mail op. Hoort dat? Doe ik iets fout? Zou er al een actie moeten zijn vandaag?

Ik ben het spoor bijster.

Volgens mij stond er vrij duidelijk op dat de eerste actie van de Wintercity op 1 december begint. Zou vandaag dus moeten zijn.


  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 1 december 2024
IJscoman schreef:

Ik heb me eerder deze week aangemeld en een bevestigingsmail ontvangen, die heel algemeen lijkt. Als ik op de link klik in de mail ga ik weer gewoon naar de aanmeldpagina, waar niets voor me is veranderd. Ook opnieuw invullen levert weer dezelfde mail op. Hoort dat? Doe ik iets fout? Zou er al een actie moeten zijn vandaag?

Ik ben het spoor bijster.

Toevallig zojuist een nieuwe mail ontvangen, met een andere link met activatiecode erin. Die werkte en gaf een eerst een goede uitleg en ik heb een leuk eerste cadeautje gekregen. Dank NS.


  • Intercity
  • 7 reacties
  • 1 december 2024

Ik kan me niet aanmelden omdat ns denkt dat ik geen abonnement heb. Wat ik wel heb. Net als vorig jaar begint het weer goed. 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 1 december 2024

Ik heb me aangemeld, dat is gelukt, maar als ik de actie van vandaag wil claimen, de barcode ontvangen dus, krijg ik de melding dat ik die al ontvangen heb, helaas ontvang ik niets..