Skip to main content
beantwoord

wintercity upgrade 1e klas lukt niet

• 28 januari 2025
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Doremiranda

Ik wil voor morgen de €1.- upgrade naar 1e klas toevoegen, maar de Wintercity site is onvindbaar. Is geldig Tm 31 januari staat er… Nou, dus blijkbaar niet...?

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Als het niet lukt via de knop in de mail kan je op https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/toeslag-2-1 de code uit de mail invullen om de prijs te verlagen van 25 naar 1 euro.

Heb je in een privébericht een code gestuurd, want die gebruik ik toch niet meer voor 1 februari.

Bekijk origineel

6 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16648 reacties
  • 28 januari 2025

De Wintercity website is inderdaad niet meer online, die was meen ik tot 15 januari online. De upgrades konden t/m 31 december opgevraagd worden en de code voor de upgrade werd toen verstuurd naar het e-mailadres waarmee aangemeld was. De code voor de upgrade moet dus in uw mailbox staan, als u in december tenminste de code opgevraagd heeft. 

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2734 reacties
  • 28 januari 2025

Zoek naar een e-mail met als onderwerp "Alsjeblieft: je kortingscode voor een 1e klas upgrade”.

Daarin staan de code en een link om de code te verzilveren.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30320 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Welkom bij de NS Community!

Als het niet lukt via de knop in de mail kan je op https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/toeslag-2-1 de code uit de mail invullen om de prijs te verlagen van 25 naar 1 euro.

Heb je in een privébericht een code gestuurd, want die gebruik ik toch niet meer voor 1 februari.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30320 reacties
  • 29 januari 2025

TS heeft niet gereageerd en de code is nog bruikbaar (t.w.v. € 24,00) dus bij deze voor wie het eerst komt NSBD2PI4GE5WC Voor een reis in januari dus.

iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12651 reacties
  • 29 januari 2025

Bedankt voor het aanbod. Ik heb de code zojuist verzilverd.

Ik kon mijn eigen code niet meer ophalen.

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16648 reacties
  • 29 januari 2025

Ik had mijn code ook een keer aan iemand aangeboden, maar ook daar geen reactie op ontvangen. Dus als iemand nog een code wil gebruiken:  NSAL2SE6BL7DA

Reageer