Ik heb gister de trein genomen van Krommenie station naar Amsterdam centraal en ik heb €20 betaald voor heen en €20 voor terug ik heb goed in en uitgeteckt hoe kan het dat ik zoveel heb betaald?
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen Liliposti. Welkom bij de NS Community.
Helaas hebben we hier geen inzage in je reisgegevens. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit op te laten lossen! Als je je rit gemaakt hebt net een betaal pas echter, kan je beter contact opnemen met OVPay!
Zie ook dit topic.
OV Pay geeft inmiddels dit aan op hun pagina.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.