Skip to main content

Hallo, ik heb vrijdag 15/11 een keuzedag gebruikt voor Hoorn Kersenboogaard naar Den Haag Centraal, vandaag wilde ik terugreizen op een van mijn nog 3 beschikbare keuzedagen geldig tot 2 december 2024. Helaas was de keuzedag nog niet klaargezet en kon ik er geen gebruik van maken. Ik heb nu €11,82 betaald. Daar het gebruikerstermijn bijna is verstreken zie ik geen kans de keuzedagen op te maken en heb ik deze gemist.

Waarom staan ze niet klaar als je er een gebruikt heb? Dit gebeurde nu de volgende dag om 12.29 uur, toen ik al thuis was. Graag zie ik een restitutie van €11,82.

@Robert B  als ik ook met een keuzedag naar Leuven wil reizen, en dat is voor mij altijd een dagbestemming retour, dan moet ik mijn keuzedag in Nederland ‘s ochtends geldig maken. Dan mag ik inderdaad zo p de terugweg Nederland weer in, en dat iz zeker zo als hij ingecheckt is. Dan moet ik in Rotterdam weer inchecken en dat doe ik zeker niet met mijn betaalpas, want met de keuzedag reis ik gratis. Je mag natuurlijk suggereren wat je wilt en de naam van Bommel ijdel gebruiken, maar je weet al lang dat Thom het allemaal wel uitrekent.

@Thom Ik lees dit nu pas, maar de situatie die ik beschreef ging niet over jou maar was voor een terugreis op een volgende dag, waarbij je in Rotterdam de Keuzedag dient op te halen en ermee in te checken.

Sommigen beweren dat je dan bij een (eventuele) stop in Breda al de trein uit moet (met je bagage), om de Keuzedag op te gaan halen bij een automaat.

Dus om dan een Keuzedag alleen maar te gebruiken voor Rotterdam - Gouda is zonde, toch? En bovendien werkt inchecken met een Keuzedag helemaal niet als je er in Rotterdam (of Breda) in de spits mee zou willen inchecken.

Excuses als je meent dat ik je naam ijdel gebruikt heb 😅

Reageer