beantwoord
Nieuwste versie App start niet op.
Ik heb de app verwijderd, mijn mobiel (LG Q7) android 8.1 opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat.
Beste antwoord door Iris NS
Hoi SanFrancisco en Jans1963,
Wat vervelend dat het ook bij jullie niet goed gaat met de update. Zouden jullie dit via de Play Store bij de NS reisplanner app als feedback kunnen geven?
Bekijk origineelWat vervelend dat het ook bij jullie niet goed gaat met de update. Zouden jullie dit via de Play Store bij de NS reisplanner app als feedback kunnen geven?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.