Skip to main content
beantwoord

Nieuwste versie App start niet op.


Ik heb de app verwijderd, mijn mobiel (LG Q7) android 8.1 opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat.

Beste antwoord door Iris NS

Hoi SanFrancisco en Jans1963,

Wat vervelend dat het ook bij jullie niet goed gaat met de update. Zouden jullie dit via de Play Store bij de NS reisplanner app als feedback kunnen geven?
Bekijk origineel

12 reacties

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • 6369 reacties
  • 10 november 2018
Goedemiddag Jans1963. Dat is vervelend om te lezen! Als ik het goed begrijp wil de NS Reisplanner Xtra App dus geheel niet meer opstarten sinds de laatste update? Krijg je iets van een foutmelding of crasht de app simpelweg? Ik maak zelf ook gebruik van Android 8.1 (andere telefoon weliswaar) maar ik heb geen enkele problemen, dus ik vind het een apart probleem.

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 10 november 2018
Ik heb hetzelfde probleem op mijn Samsung S9. Hij crasht zonder foutmelding bij het opstarten. App opnieuw geïnstalleerd heeft niet geholpen.

Android 8.0 overigens.

  • 1886 reacties
  • 10 november 2018
Als je de reviews van de app leest hebben heel veel mensen hier last van. Maar blijkbaar gaat het op de telefoon van Stijn wel goed, dus is het een apart probleem....

  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 11 november 2018
De app crasht inderdaad gelijk dus geen foutmelding. Ik hoop dat de foutrapporten meer duidelijkheid geeft. Waar het mis gaat.

Iris NS
  • Oud moderator
  • 3037 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2018
Hoi SanFrancisco en Jans1963,

Wat vervelend dat het ook bij jullie niet goed gaat met de update. Zouden jullie dit via de Play Store bij de NS reisplanner app als feedback kunnen geven?

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30049 reacties
  • 11 november 2018
Ja, is bij veel mensen en de reviews liegen er niet om. Ze hebben blijkbaar ook iets veraderd in de beeldschermverhoudingen, waardoor sommige knoppen buiten het scherm vallen, wellicht is dat gerelateerd?

  • Intercity
  • 13 reacties
  • 14 augustus 2019
Ik heb hetzelfde probleem, wat is de oplossing?

Emma NS
  • Oud moderator
  • 912 reacties
  • 14 augustus 2019
We zijn ermee bezig. Wat precies de oplossing is, weet ik nog niet.

  • 0 reacties
  • 14 augustus 2019
Probleem zou opgelost zijn, zie ook:

https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/ns-app-werkt-niet-56717#post404674

Emma NS
  • Oud moderator
  • 912 reacties
  • 14 augustus 2019
Top! Had mijn pagina nog niet vernieuwd, thank you @Jeroen!

Lief van jou. 🙂

  • Intercity
  • 13 reacties
  • 14 augustus 2019
Probleem opgelost! Met die oplossing gaan wel alle bewaarde gegevens in de applicatie NS verloren.

De oplossing is: ga naar Instellingen -> Apps en meldingen -> NS -> Opslag -> Gegevens wissen.

Nu kan de applicatie NS gewoon openen 🙂

TheoSu
  • Reisleider*
  • 55 reacties
  • 14 augustus 2019
Arno. schreef:
Probleem opgelost! Met die oplossing gaan wel alle bewaarde gegevens in de applicatie NS verloren.

De oplossing is: ga naar Instellingen -> Apps en meldingen -> NS -> Opslag -> Gegevens wissen.

Nu kan de applicatie NS gewoon openen :-)

Hi,

Deze workaround is valide maar zoals @Arno. het aangaf alle gegevens worden verwijderd zoals je ongeslagen reizen, tickets, favorieten etc.

Er komt een update aan, het is nu nog wachten op Google. Zij moeten onze update nog goedkeuren. Houd je Playstore in de gaten.

gr,

Theo

Reageer