beantwoord
Trein te vroeg vertrokken
Vandaag stapte ik om 07.13 op Amsterdam Muiderpoort in de sprinter richting Rhenen. Vlak daarna werd er gefloten, en weer daarna sprongen er nog drie reizigers in de trein. 'Vervelend voor de conducteur', dacht ik in eerste instantie. Maar toen ik mijn klok checkte bleek het nog steeds geen 07.14u te zijn, de vertrektijd volgens dienstregeling. Sterker nog, ik ben even blijven opletten en tegen de tijd dat het 07.14u werd, was het treindeel waar ik zat (redelijk achteraan) al helemaal los van het perron. Deze trein is dus bijna een volle minuut te vroeg vertrokken. Hoe kan dit?
Beste antwoord door Jouke NS
Volgens deze pagina is je trein op de juiste tijd vertrokken, AlwinAMS. Let op, de tijden die wij aangeven zijn vertrektijden. Je dient voor de vertrektijd al aanwezig te zijn op het perron. Wanneer je om 19:56 komt aanlopen ben je dus al te laat en had je niet meer mee mogen rijden met deze trein omdat er hoogstwaarschijnlijk al gefloten was.
Bekijk origineelReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.