beantwoord

vertraging en uitval van trein Delft - Schipol airport en gebrek aan alternatief vervoer

  • 15 February 2023
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Beste Ns,

Hierbij wil ik graag een klacht indienen over mijn reiservaring met NS op 15 februari 2023. De normale reisroute die ik volg is van Rotterdam Centraal naar Schiphol Airport, waarbij de trein om 04:00 vertrekt. Vandaag was er geen gereserveerde trein, maar deze staat normaal altijd gepland om 04:00 uur te vertrekken. In plaats daarvan was er een snelbus die pas om 4:07 vertrok vanaf Rotterdam Centraal. Deze snelbus zou mij naar Delft brengen, waar ik zou moeten overstappen op een trein die mij naar Schiphol Airport zou brengen.

Helaas strandde ik in Delft omdat er geen trein beschikbaar was om mij naar Schiphol Airport te brengen. Dit is nu al de derde keer dat mij dit overkomt. Na ongeveer 50 minuten kwam er eindelijk een nieuwe trein, maar deze vertraging zorgde ervoor dat ik wederom zoveelste keer te laat op mijn werk aankwam. De uren die ik hierdoor misloop zijn onbetaald en dat vind ik zeer onacceptabel.

Ik begrijp dat vertragingen soms onvermijdelijk zijn, maar dit is de derde keer dat ik op deze manier gestrand ben op mijn reis naar Schiphol Airport. Het is zeer teleurstellend dat NS geen betere oplossing kan bieden voor dit probleem. Ik hoop dat u begrijpt dat deze situatie zeer vervelend is voor mij en dat ik graag zou zien dat er meer aandacht wordt besteed aan het verbeteren van de dienstverlening van NS.

Met vriendelijke groet,

Hussain

icon

Beste antwoord door Daniël NS 15 February 2023, 20:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hey Mubashar. Welkom bij de NS Community.

Ik kan zeker snappen dat dit een vervelende situatie is en we kunnen dit dan ook zeker voor je als een klacht verwerken, maar dat kan hier niet. Om een klacht formeel in te dienen dien je contact op te nemen met de klantenservice

Hoi Daniel, 

 

Ja, heb het doorgegeven aan NS via de link was moeilijk te vinden waar je klacht kan indienen, slechte User Interface heeft Ns. Maar goed kan jij ook niks aan doen.

Reageer