NS deelt dit natuurlijk niet, maar er zullen vast interne bronnen zijn. Ooit was Boxtel-Eindhoven, als het goed is een probleem traject door vluchtelingen.
Wat zijn de onveiligste trajecten?
Beste antwoord door Robert B
Ik zou bijna zeggen zoek hulp! na het lezen van je topics over angstige dingen.
Voor wat betreft (ooit) Eindhoven - Boxtel zal dat misschien te maken hebben met het GGZ ‘gesticht’ De Grote Beek, waar psychiatrische patiënten soms ontsnapten/vluchtten om zich vervolgens voor een trein te gooien. Daar staan nu hoge hekken en camera's langs het spoor.
Dat heeft verder niets met vluchtelingen te maken. Maar als je asielzoekers bedoelt die zichzelf soms enorm vluchteling vinden, hier totaal niets te zoeken hebben maar wel ‘gewoon’ een woning en uitkering eisen voor hun hele familie? Dat is een ander onderwerp!
Die zal je meestal tussen Weert en Eindhoven tegenkomen, met op dat traject het permanent bewaakte station Maarheeze nabij de secundaire aanmeldlocatie in de voormalige kazerne Crancendonck/Budel.
Ter Apel is de primaire locatie, ook best ‘onveilig’ daar (maar niet voor jou of mij) 🤣
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.