Via verschillende wegen (via de telefoon, chat en klachtenbrief) heb ik aandacht gevraagd voor de problemen (o.a. veel verstoringen in de treindienst, overstappen die niet aansluiten en te korte treinen op de drukke momenten) die ik ervaar met de treindienst van de NS. Helaas blijft de terugkoppeling heel algemeen en gaat men niet inhoudelijk in op de problemen. Uiteindelijk kreeg ik van een medewerker van de klantenservice een code. Deze code was voor een dagje uit met trein. Een vriendelijk gebaar. Toen ik deze wilde gebruiken, werkte de code helaas niet. Opnieuw contact gezocht met de klantenservice, ik kreeg een nieuwe code. Maar ook deze blijkt niet te gebruiken. Hoe kan het dat zowel de treindienst als de afhandeling van klacht zo stroef verloopt en dat uiteindelijk, het op zich vriendelijke gebaar, ook niet te gebruiken is. Ik geef het geloof ik maar op.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.