Skip to main content
beantwoord

Compliment aan de conducteur treinstel 2366 Almere Schiphol

Vandaag 5 april 2025 de trein gepakt vanaf Almere Poort naar Schiphol Airport om 13uur12 treinstel 2366. Ik wil een groot compliment aan de conducteur geven. Wat een enorm lieve beleefde professionele man. Deze man heeft voorheen ook op Schiphol gewerkt en was zo netjes en keurig naar al zijn reizigers aan boord. Ik zou graag willen dat de Koolmees deze meneer in het zonnetje zet. Wat een groot voorbeeld is deze meneer in het geven van een klantbeleving en welgemeend welkommend gevoel aan boord van de trein bij de Spoorwegen. Vaak gaan zaken heel erg verkeerd maar deze meneer vindt zijn baan echt leuk en dat straal hij uit. Bedankt voor deze treinreis en het lieve gebaar.

Beste antwoord door Jesse NS

Hi TB KLM medewerker en welkom op de NS Community! Wat fijn om te lezen dat je zo鈥檔 goede ervaring gehad hebt! Ik heb het compliment doorgezet naar de desbetreffende conducteur. :)

Bekijk origineel

2 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30340 reacties
  • 5 april 2025

{dubbel gepost, is al opgelost} 馃槂

Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • 65 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2025

Hi TB KLM medewerker en welkom op de NS Community! Wat fijn om te lezen dat je zo鈥檔 goede ervaring gehad hebt! Ik heb het compliment doorgezet naar de desbetreffende conducteur. :)

Reageer