Skip to main content
beantwoord

ik wil geld terug ragen omdat ik vergeten ben uit te checken en het station verkeerd is ingevuld op basis van mijn reisgeschiedenis


Ik ben vergeten uit te checken en nu is ‘op basis van mijn reisgeschiedenis’ het verkeerde station ingevoerd. Het is echter onmogelijk om je reisstation aan te passen en dus het geld terug te krijgen. Hoe werkt dit?

Beste antwoord door Daniël NS

Hallo Anasuyagupta. Welkom bij de NS Community!

Ik raad je in dit geval aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om dit recht te laten zetten. Dit kunnen wij hier helaas niet voor je doen namelijk! 

Bekijk origineel

1 reactie

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1381 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2023

Hallo Anasuyagupta. Welkom bij de NS Community!

Ik raad je in dit geval aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om dit recht te laten zetten. Dit kunnen wij hier helaas niet voor je doen namelijk! 


Reageer