Skip to main content

Hoi, blijkbaar heb ik een check-out “gemist”. Deze is aangepast door jullie, maar niet op de juiste manier. Mijn reis was van Zaandam naar Haarlem, maar is aangepast van Zaandam naar Zwolle waarbij ik eerst terug in de tijd was gegaan volgens jullie en nu weer aangepast is naar een veel later tijdstip.😅 Terwijl te zien is dat ik nog de bus in Haarlem genomen heb.

 Waar kan ik hiervoor terecht? 

Hey elinne94. Welkom bij de NS Community. 

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit recht te laten zetten.


Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit recht te laten zetten.

Daarbij de optie "NS Community” negeren want dat is geen Klantenservice.


Ik heb blijkbaar een verkeerde aanpassing gedaan bij een vergeten incheck. Ik heb normaal korting in de daluren. Bij het invullen van vergeten in te checken zie ik bij mijn aanvraag dat ik binnen de spits heb gereisd, maar het was buiten de spits.

Ik kan dat zelf niet meer corrigeren en de meneer van de klantenservice van NS zegt dat ik pech heb, dat ik het maar goed had moeten invullen.

Raar…


Reageer op de toekenningsmail met uitleg, zonder het onderwerp te veranderen.


Reageer