Skip to main content
beantwoord

Reis verkeerd aangepast


Hoi, blijkbaar heb ik een check-out “gemist”. Deze is aangepast door jullie, maar niet op de juiste manier. Mijn reis was van Zaandam naar Haarlem, maar is aangepast van Zaandam naar Zwolle waarbij ik eerst terug in de tijd was gegaan volgens jullie en nu weer aangepast is naar een veel later tijdstip.😅 Terwijl te zien is dat ik nog de bus in Haarlem genomen heb.

 Waar kan ik hiervoor terecht? 

Beste antwoord door Daniël NS

Hey elinne94. Welkom bij de NS Community. 

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit recht te laten zetten.

Bekijk origineel

2 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1384 reacties
  • Antwoord
  • 11 oktober 2023

Hey elinne94. Welkom bij de NS Community. 

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit recht te laten zetten.


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2616 reacties
  • 11 oktober 2023
Daniël NS schreef:

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit recht te laten zetten.

Daarbij de optie "NS Community” negeren want dat is geen Klantenservice.


Reageer