Op 24 oktober jl. ben ik op station Alkmaar Noord ingecheckt om 8.30. Hierna heb ik de trein gepakt van 8.37 richting Amsterdam. Op 9.22 kwam ik volgens dienstregeling aan op station Amsterdam CS. Plan was om vervolgens de Intercity direct te pakken van 9:38. Deze trein vertrok echter niet en bleek na enige tijd defect te zijn. Hierop heb ik een volgende Intercity direct genomen. Deze trein vertrok wel maar het werd gedurende de rit helaas een groot drama. Om de haverklap stond deze trein stil in een weiland of werd en heel traag gereden. Toen er eindelijk wat vaart in zat bleek Rotterdam CS helaas ineens het eindstation van deze trein te zijn. Ik moest dus overstappen en dat leverde mij nog meer vertraging op. Uiteindelijk kwam ik om 12:41 aan op station Breda, terwijl dit volgend de dienstregeling 10:46 had moeten zijn.
Een vertraging dus van bijna 2 uur en vreemd genoeg krijg ik geen geld terug bij vertraging (claim 602605313) . De reden hiervan is dat mijn vertraging korter dan een half uur zou zijn, wat dus niet het geval is.
Bij deze dus het verzoek om nogmaals maar nu goed naar mijn claim te kijken want mijn vertraging was toch echt bijna 2 uur.
Vriendelijke groeten,
André
Relatienummer: 15326391 | Ons kenmerk: 5273325388 |