Mijn vrouw en ik hebben 2 e-tickets gekocht voor een treinreis naar Schiphol op 4 april 2022 in verband met een vliegreis naar Valencia en 2 e-tickets voor de terugreis op 10 april 2022. Vanwege de grote IT-storing op 3 april en de onzekerheid over het kunnen reizen op 4 april hebben wij besloten om met de auto naar Schiphol te gaan waardoor de 4 e-tickets niet zullen worden gebruikt. Graag willen wij het geld voor deze tickets terug ontvangen en vragen daarom om aan te geven op welke wijze we dit verzoek moeten indienen.
beantwoord
Kunnen wij het geld van niet gebruikte e-tickets terugkrijgen vanwege de storing in het it-systeem op 3 april 2022?
Beste antwoord door JurgenH
Als de tickets al zijn gedownload/geopend, is dit helaas niet meer mogelijk.
Als de tickets nog niet zijn gedownload is de beste oplossing even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS.
Vooralsnog gaat het treinverkeer morgen gewoon weer opgestart worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.