Lieve NS,
Gisteren zat ik in een trein die helaas, ondanks pogingen van de machinist hem weer aan de praat te krijgen, er geen zin meer in had. Daardoor heb ik meer dan zestig minuten vertraging opgelopen.
Volgens jullie site moet je bij OV Chip Plus gtbv indienen. Dat scheen wel zo te zijn, maar als je OV Chip Plus hebt in combinatie met een Flex-abonnement, moet je toch echt bij de normale klantenservice zijn (nadat de OV Chip Plusmevrouw met een stuk of vier andere collega’s had gespard).
Die verwees door naar het normale formulier.
Dan maar weer terug naar OV Chip Plus-klantenservice. Nope, die verwees mij weer door naar de normale klantenservice.
Die vulde een formulier voor mij in, met incorrecte informatie.
Lieve, schattige, pluizige NS. Dit is geen kinderziekte meer aangezien OV Chip Plus al een poosje bestaat. Wanneer wordt dit gefixd? Want dit forum herbergt ook andere topics van mij waarbij het fout gaat. Alsof blinden niks te doen hebben in hun leven en nooit vertraging kunnen oplopen. En alsof de klantenservice met hun IKEA-familiepas wat kastjes en muurtjes hebben aangeschaft.
Liefs,
VIRM. Een trouwe en enthousiaste treinreiziger, die van dit onnodige geneuzel er soms helemaal niks meer van snapt
beantwoord
OV Chip Plus en gtbv: kastje-muurklantenservice
Beste antwoord door Aurora NS
Inmiddels wederom een terugkoppeling gehad over deze werkinstructie. Het bleek nog niet helemaal duidelijk te zijn, maar ook dat is inmiddels aangepast. Er geldt nu het volgende:
- Boek je je reis niet voor OV-Chip Plus? Dan neem je 1x contact op met OV-Chip Plus om aan te geven dat je voortaan Geld terug bij vertraging wilt indienen via Mijn NS of het webformulier. Dan wordt aangemerkt dat jouw claim behandeld wordt als OV-Chip Plus-claim en kun je vanaf twee dagen later die twee indienkanalen gebruiken.
- Boek je je reis wel voor OV-Chip Plus? Dan neem je voor elke Geld terug bij vertraging-claim contact op met OV-Chip Plus en wordt je claim tijdens dat contact afgehandeld.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.