Ik moest bij station Harderwijk in de trein, ik moest rennen voor de trein, toen zat ik 1seconden en kocht ik een kaartje voor de trein maar kwam de conducteur er al aan en vond dat dit kaartje niet geldig was omdat ik het alleen kocht omdat hij langs kwam. Dit was niet waar omdat ik het kaartje kocht omdat ik net in de trein zat, ik had veel haast en kon daardoor niet op het perron zelf nog een kaartje kopen. Ik heb dus het kaartje betaald, en heb een boete gekregen. Ik vind dat onredelijk dus hoop dat deze boete kwijt kan worden gescholden
beantwoord
boete onterecht
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Famkebuiter,
De boete is natuurlijk wel terecht, want je hebt een geldig vervoerbewijs nodig vóór je de trein instapt.
Je zou eventueel rechtstreeks contact op kunnen nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of zij nog iets voor je kunnen betekenen. Als het je eerste boete is en je verder normaal hebt meegewerkt, willen ze nog wel eens coulant zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.