Skip to main content

Beste,

Gisteren heb ik een jongeren dagkaart van €7,95 gekocht, maar ik heb hier geen gebruik van kunnen maken door gecancelde treinen. Is het mogelijk om hiervan mijn geld terug te krijgen? 

 

Met vriendelijke groeten,

Elke Steenbeek

Of het mogelijk is om geld terug te krijgen hangt af vanaf wanneer je deze gekocht hebt en of je deze al in de app had gezet en of er in jouw omgeving wel treinen reden. Wij kunnen niets met klantgegevens op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Zie https://www.ns.nl/klantenservice/overig/vergoeding-5-juli.html

Ik had een geldig vervoerbewijs voor 5 juli en wil een claim voor geld terug bij vertraging indienen

Dien hiervoor een verzoek voor Geld terug bij vertraging in. 


Of het mogelijk is om geld terug te krijgen hangt af vanaf wanneer je deze gekocht hebt en of je deze al in de app had gezet en of er in jouw omgeving wel treinen reden.

Als er geen treinen reden en de te verwachten vertraging op de eindbestemming meer dan 1 uur was, dan is het niet relevant of het al in de app stond.

Als er wel treinen reden, dan is dat wel relevant.


Reageer