Hallo,
Ik ben christelijk, en wil daarom niet op de zondag werken. Zijn er mogelijkheden om dan alsnog als machinist aan de slag te gaan?
Groetjes René
Hallo,
Ik ben christelijk, en wil daarom niet op de zondag werken. Zijn er mogelijkheden om dan alsnog als machinist aan de slag te gaan?
Groetjes René
Beste antwoord door Edwin
Ik heb hier op dit forum al heel wat mensen via PB geholpen bij de sollicitatie.
Eén van de dingen die ik altijd meegeef als één van de grootste nadelen van het werk, is dat je sociale leven een grote stap terug zal moeten doen, vanwege de dubbele onregelmatigheid.
Het hoort bij het werk en is ook niet aan te passen. Dat is geen inflexibiliteit van het bedrijf, maar een gevolg van een continue werkomgeving.
Dan kun je met personeelskrapte zwaaien, maar dit soort dingen gaan gewoon niet aangepast worden. Als je bij je sollicitatie al direct aangeeft beperkt beschikbaar te zijn, wordt het gesprek gestopt en gaan ze met de volgende sollicitant verder.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.