beantwoord
Waarom zijn er geen eetcoupes?
Beste mensen, is een iemand die weet waarom er geen eetcoupes zijn in de trein? En hoe we eventueel kunnen regelen dat die er wel komen? Ik hoor het graag!
Beste antwoord door Anonymous
Ja, dat weten we wel, omdat er ook geen kinder, rook, knuffel, NS-personeel, vrouwen, mannen, discussie, 65+ en dating coupes zijn.
Wel kennen we de stiltecoupe, alleen dat werkt niet echt.
En als je met eten klaar bent, wel nietjes opstaan voor de volgende reiziger met een bakje patat en elders een plekje zoeken in de goed bezette trein.
Heel, heel vroeger had je Restauratierijtuigen in veel IC-treinen, eigenlijk was dat al de voorloper van de door jou voorgestelde Eetcoupe. Maar allemaal verdwenen, toen het echte reizen veranderde in verplaatsen.
Bekijk origineelWel kennen we de stiltecoupe, alleen dat werkt niet echt.
En als je met eten klaar bent, wel nietjes opstaan voor de volgende reiziger met een bakje patat en elders een plekje zoeken in de goed bezette trein.
Heel, heel vroeger had je Restauratierijtuigen in veel IC-treinen, eigenlijk was dat al de voorloper van de door jou voorgestelde Eetcoupe. Maar allemaal verdwenen, toen het echte reizen veranderde in verplaatsen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.