beantwoord

Wat nu? - boete gekregen in de trein



Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 7
Badge
@Trein-D Ja ze zijn allemaal zegmaar heilig en kunnen nooit een fout maken, zoals ik al zei dit was allemaal een ongeluk en ben gwn met respect om gegaan met de conductrice, hoef ten minste die 50 euro niet te betalen dus dat is wel lekker
Precies. Daar gaat het om. Die 50 euro mag je lekker zelf houden nu. 😌
Bovendien heb je een klacht ingediend dus kan je het nu lekker laten rusten.
Reputatie 6
Ik heb toch weer te doen met de conducteur (m/v) die gewoon zijn/haar werk doet en de wind van voren krijgt. Ik snap nooit wat er zo moeilijk aan is om te melden dat je het er niet mee eens bent, een klacht gaat indienen en dat we verder gewoon fatsoenlijk met elkaar omgaan?

Ik zag laatst dat iemand incheckte (in de tram), de incheckpaal gaf aan dat er onvoldoende saldo op stond, maar de betreffende persoon stapte toch gewoon in. Je moet ook wel gewoon KIJKEN en checken wat er gebeurt!
Ik heb toch weer te doen met de conducteur (m/v) die gewoon zijn/haar werk doet en de wind van voren krijgt. Ik snap nooit wat er zo moeilijk aan is om te melden dat je het er niet mee eens bent, een klacht gaat indienen en dat we verder gewoon fatsoenlijk met elkaar omgaan?

Ik zag laatst dat iemand incheckte (in de tram), de incheckpaal gaf aan dat er onvoldoende saldo op stond, maar de betreffende persoon stapte toch gewoon in. Je moet ook wel gewoon KIJKEN en checken wat er gebeurt!


Ja helemaal mee eens je moet wel betalen natuurlijk. Maar ik vind het vreemd dat we niet mogen protesteren. Wat wil je nu... dat we gewoon netjes met woorden en schrijven het oplossen of dat we elkaar de haren in vliegen?

Medelijden heb ik ook met het personeel. Maar het kan niet zo zijn dat ze maar wat kunnen doen!
Reputatie 6
Je mag natuurlijk zeggen dat je het ergens niet mee eens bent. De manier waarop dat gebeurt, dát is iets wat heel veel mensen helaas niet goed beheersen (als in: het niet persoonlijk maken).

Reageer