beantwoord
Wat nu? - boete gekregen in de trein
Hallo, vandaag heb ik dus een boete gekregen omdat ik volgens de conducteur zwart gereden had, ik heb vandaag dus geld op me ov gezet die was er blijkbaar niet opgekomen en dat heb ik dus vaker gehad, ik ging inchecken wat ook lukte en ik hoorde ook geen gepiep ofso van dat het mis gegaan was dus ik ben gwn de trein in gestapt en heb netjes meegewerkt met de conducteur, ik ben vandaag dezelfde dag mijn portomonee kwijt geraakt met een hele boel pasjes en dus ook mijn ID, dus kon het ook niet aantonen krijg ik hiervoor ook een boete?
Beste antwoord door Slidestops
Je krijgt geen boete als je netjes bent ingecheckt. Dit is dus schijnbaar niet gebeurd. Behalve piepjes geeft het paaltje/poortje ook op het display aan wat er gebeurd. Je bent zelf verantwoordelijk om dit te checken. De acceptgiro ontvang je binnen een week meestal. die kun je betalen en dan ben je daar vanaf. Een boete voor het niet tonen van je ID, ligt aan of dat is gezegd. Als die is aangezegd, kun je hem verwachten. Anders niet.
Bekijk origineelReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.