Goedendag,
Ik had een Eurostar ticket en kwam op Amsterdam CS aan op 29 augustus .
Omdat ik moest inchecken bij de NS omdat ik naar Hilversum ging en al binnen de poortjes was, was ik genoodzaakt om uit te checken via de poortjes. Dat koste me 10 euro, en omdat ik daarvan zo schrok dat er 10 euro van mijn pas gestolen werd was ik er door de schrik er niet doorheen gelopen. Daardoor moest ik helaas nog een keer uitchecken om toch nog uiteindelijk in te kunnen checken.
Omdat dit 2x uitchecken is en ik zwart op wit met mijn afschriften van mijn OV-chipkaart en mijn Eurostar ticket kan aantonen dat ik volledig legaal gereist heb wil ik niet al 2/3 keer de "vergeten in/uit checken" service eraan spenderen.
Hoe kan dit opgelost worden?
Groeten Martijn
beantwoord
Inchecken bij de NS na eurostar reis
Beste antwoord door Tochjo
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Ter informatie voor een volgende keer: op de perrons in Amsterdam Centraal zijn OV-chipkaartpaaltjes geplaatst, speciaal voor reizigers die overstappen van een internationale trein op een binnenlandse trein of omgekeerd. U had daar kunnen inchecken.
Bekijk origineelTer informatie voor een volgende keer: op de perrons in Amsterdam Centraal zijn OV-chipkaartpaaltjes geplaatst, speciaal voor reizigers die overstappen van een internationale trein op een binnenlandse trein of omgekeerd. U had daar kunnen inchecken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.