beantwoord
Facturen maar van 1 kaarthouder zichtbaar
Wij hebben 3 kaarten gekoppeld aan hetzelfde mailadres en dus in Mijn NS.
De kaart van mijn man is de primaire kaart in dit geval (Dal Vrij).
Daarnaast mijn kaart (Flex Dal Voordeel) en de kaart van onze zoon (Kids Vrij)
Om de verwarring compleet te maken zijn ze ook alle drie aan een verschillend bankrekeningnummer gekoppeld 🤔🤓
Op zich is dat prima maar het probleem is vooral dat ik de facturen van mijn kaart (Flex Dal Voordeel) niet in Mijn NS kan zien, de enige facturen die daar zichtbaar zijn zijn die van het Dal Vrij abonnement van mijn man.
Dus; er is voor mijn Flex Dal Voordeel een bedrag afgeschreven, ik zie in internetbankieren het bijbehorende factuurnummer, maar ik kan die factuur vervolgens nergens bekijken.
Hoe kan dit opgelost worden?
De kaart van mijn man is de primaire kaart in dit geval (Dal Vrij).
Daarnaast mijn kaart (Flex Dal Voordeel) en de kaart van onze zoon (Kids Vrij)
Om de verwarring compleet te maken zijn ze ook alle drie aan een verschillend bankrekeningnummer gekoppeld 🤔🤓
Op zich is dat prima maar het probleem is vooral dat ik de facturen van mijn kaart (Flex Dal Voordeel) niet in Mijn NS kan zien, de enige facturen die daar zichtbaar zijn zijn die van het Dal Vrij abonnement van mijn man.
Dus; er is voor mijn Flex Dal Voordeel een bedrag afgeschreven, ik zie in internetbankieren het bijbehorende factuurnummer, maar ik kan die factuur vervolgens nergens bekijken.
Hoe kan dit opgelost worden?
Beste antwoord door Denice NS
Ik heb helaas nog steeds geen privébericht mogen ontvangen. Zonder gegevens kan ik er helaas ook vrij weinig over zeggen.
Mineri, mocht het probleem zich nog steeds voordoen, maak dit dan kenbaar in dit topic. Dan kan het alsnog opgepakt worden. Ik ga voor nu dit topic ‘loslaten’.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.