beantwoord

faktuur

  • 2 November 2021
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi,

Hoe kan het dat volgens mijn NS er extra kosten in rekening worden gebracht voor vervangend vervoer op het traject Venlo-Horst Sevenum

icon

Beste antwoord door iMark 2 November 2021, 20:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dan is er iets misgegaan met uit- en inchecken bij de bus. Dat kan gecorrigeerd worden.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ging dit om een NS bus (touringcar) of was het advies om stads/streekvervoer te nemen?

Ik kreeg een faktuur van Euro 5,60 (NS Flex Dal Voordeel), hoewel ik mijn abonnement heb opgezegd. Graag uitleg wat ik kan doen of verkeerd heb gedaan. Dank!

Ik kreeg een paar weken geleden een mailtje dat de prijzen van abonnementen gelijk blijven én niet verhoogd zouden worden, nu betaal ik toch de volle pond,hoe kan dat?

Badge +3

Ik kreeg een paar weken geleden een mailtje dat de prijzen van abonnementen gelijk blijven én niet verhoogd zouden worden, nu betaal ik toch de volle pond,hoe kan dat?

Welkom bij de NS Community, @Gorinchem 

Zie 

Het zal om een verlenging in 2023 gaan (of misschien een verlenging in 2024 voor een abonnement dat ooit in december aangevraagd is met ingangsdatum in januari).

In dat geval heb je heel 2023 de prijs betaald die in 2022 gold.

Badge +3

Ik kreeg een faktuur van Euro 5,60 (NS Flex Dal Voordeel), hoewel ik mijn abonnement heb opgezegd. Graag uitleg wat ik kan doen of verkeerd heb gedaan. Dank!

Welkom @IvW bij de NS Community!

Wat bedoel je met opgezegd?

Na wisselen naar Flex Basis zou je geen facturen meer moeten krijgen (behalve voor reiskosten en OV-fiets en zo natuurlijk)

Bij NS Flex geheel opzeggen moet je het verwijderen van je kaart bij een automaat (station, supermarkt) en daar heb je een maand de tijd voor. Zie je e-mails.

Bij geheel beëindigen zou je abonnement meteen al op Flex Basis gezet moeten zijn, dus ook geen facturen meer voor abonnementskosten. Daar gaat dus iets mis.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media)

Reageer