beantwoord

Waarom is reishistorie in de NS-app niet volledig?

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Ik ben niet tevreden over de reishistorie in de NS-app, ook als ik ben ingelogd bij Mijn NS: is de reishistorie niet volledig. Hoe kan ik een dienstreis declareren, als de treinkosten er van bepaalde dagen niet in staan?? ik heb een Flex Dal voordeel abonnement.

icon

Beste antwoord door Robert B 20 November 2023, 19:24

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op onze NS Community, MariaBT. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Welke reizen/dagen ontbreken hier precies? Het duurt soms iets langer om reizen in te laden.

Badge +3

Er was een storing bij TLS/OV-chipkaart waardoor er enkele dagen aan reishistorie ontbrak.

Ze* zijn dit nu aan het herstellen, waardoor sommige reizen ineens dubbel verschijnen. Wacht het nog een paar dagen af, dan zou het goed moeten staan.

*zijn TLS/OV-chipkaart en de NS

Reputatie 1

In mijn geval is de laatste reis die bekend is in mijn reishistorie 6 oktober geweest. Dat terwijl ik bijna dagelijks reis. Erg vervelend ivm declaraties.

Reageer