Skip to main content
beantwoord

Waarom is reishistorie in de NS-app niet volledig?

  • 20 november 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

MariaBT
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik ben niet tevreden over de reishistorie in de NS-app, ook als ik ben ingelogd bij Mijn NS: is de reishistorie niet volledig. Hoe kan ik een dienstreis declareren, als de treinkosten er van bepaalde dagen niet in staan?? ik heb een Flex Dal voordeel abonnement.

Beste antwoord door Robert B

Er was een storing bij TLS/OV-chipkaart waardoor er enkele dagen aan reishistorie ontbrak.

Ze* zijn dit nu aan het herstellen, waardoor sommige reizen ineens dubbel verschijnen. Wacht het nog een paar dagen af, dan zou het goed moeten staan.

*zijn TLS/OV-chipkaart en de NS

Bekijk origineel

3 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3099 reacties
  • 20 november 2023

Welkom op onze NS Community, MariaBT. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Welke reizen/dagen ontbreken hier precies? Het duurt soms iets langer om reizen in te laden.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29864 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2023

Er was een storing bij TLS/OV-chipkaart waardoor er enkele dagen aan reishistorie ontbrak.

Ze* zijn dit nu aan het herstellen, waardoor sommige reizen ineens dubbel verschijnen. Wacht het nog een paar dagen af, dan zou het goed moeten staan.

*zijn TLS/OV-chipkaart en de NS


  • Intercity
  • 10 reacties
  • 23 november 2023

In mijn geval is de laatste reis die bekend is in mijn reishistorie 6 oktober geweest. Dat terwijl ik bijna dagelijks reis. Erg vervelend ivm declaraties.


Reageer