Ik ben niet tevreden over de reishistorie in de NS-app, ook als ik ben ingelogd bij Mijn NS: is de reishistorie niet volledig. Hoe kan ik een dienstreis declareren, als de treinkosten er van bepaalde dagen niet in staan?? ik heb een Flex Dal voordeel abonnement.
beantwoord
Waarom is reishistorie in de NS-app niet volledig?
Beste antwoord door Robert B
Er was een storing bij TLS/OV-chipkaart waardoor er enkele dagen aan reishistorie ontbrak.
Ze* zijn dit nu aan het herstellen, waardoor sommige reizen ineens dubbel verschijnen. Wacht het nog een paar dagen af, dan zou het goed moeten staan.
*zijn TLS/OV-chipkaart en de NS
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.