Skip to main content
beantwoord

Complex: persoonlijke ov chipaart verloren, actief dal abbonoment, en overzetten naar ns business

  • 25 June 2024
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo!

 

Ik heb het volgende probleem: ik heb een actief dal abonnement, maar ik ben sinds vorig jaar mijn persoonlijk ov chipkaart verloren en had het ook netjes doorgegeven waardoor de kaart niet meer actief is. 

Nu wil ik een zakelijke ov chipkaart aanvragen, probleem 1: met mijn kvk nummer is al een aanvraag actief (melding: Voor bedrijf met KVK nummer x is al een aanvraag in bewerking!) maar ik heb de ov chipkaart niet ontvangen omdat ik vorig jaar niet met revolut kon betalen, nu kan dat wel, dus ik wil het graag opnieuw doen.

probleem 2: mijn actieve dal abonnement moet gelinkt worden aan mijn nieuwe zakelijke ov chipkaart. hoe doe ik dat? 


Simon

2 reacties

Mijn advies @Simon_2 , bel de NS klantenservice 030 751 5155

Hier kunnen wij niet bij uw persoonlijke gegevens.

Badge +3

Een consumenten-abonnement kan niet op een (actieve) zakelijke ov-chipkaart, dat moet je als zzp’er zelf regelen via Mijn NS Zakelijk of de Klantenservice 030 300 11 11 of als de kaart van een werkgever is door diegene laten doen.

Over Revolut deed men soms wel lastig, maar tot nu toe is mij het altijd gelukt (met een LT IBAN, tegenwoordig gewoon NL).

Reageer