Op mijn NS-kaart staat altijd -4,00. Ik ben vaak overbelast. Bijvoorbeeld Heemraadsplein naar Rotterdam Centraal 4,65 22-jan-2023. Ook wordt mijn abonnement niet weergegeven in mijn app. Ik heb e-mails waarin wordt bevestigd dat ik het abonnement heb, maar dit wordt niet weergegeven in de app. Daarom verlies ik geld.
Bladzijde 1 / 1
If I understand correctly, you have a subscription for the bus? This usually doesn't work well with NS Flex. You can contact customer service. They can disable Flex for bus, tram and subway.
Bus subscriptions are not visible in the NS app.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.