beantwoord
Stopzetten/aanzetten abonnement NS flex
Ik heb mijn NS flex abonnement 4 maanden geleden stopgezet ivm. reis naar buitenland. Het was al niet zo voor de hand liggend om abonnement in die tijd stop te zetten, maar....nu ik weer terug ben heb ik geen idee hoe mijn NS flex weer onmiddellijk te activeren.
Zou toch niet echt moeilijk moeten zijn. Op NS station kunnen ze me niet helpen. Heb vandaag dus maar op volle kosten gereisd.....OV kaart (nog 4 jaar geldig) laat me wel gewoon in en uitchecken. Iemand van U een zelfde probleem gehad? Gaarne zsm Uw oplossing voor mijn probleem.
Zou toch niet echt moeilijk moeten zijn. Op NS station kunnen ze me niet helpen. Heb vandaag dus maar op volle kosten gereisd.....OV kaart (nog 4 jaar geldig) laat me wel gewoon in en uitchecken. Iemand van U een zelfde probleem gehad? Gaarne zsm Uw oplossing voor mijn probleem.
Beste antwoord door Momo
Heb je je NS Flex compleet stopgezet en van je kaart verwijderd, of heb je het alleen gewijzigd naar NS Flex zonder abonnement?
In je MijnNS account kun je weer opnieuw Flex aanvragen (in 1e geval) of je Flex zonder abonnement wijzigen in Flex met het gewenste abonnement (2e geval).
Bekijk origineelIn je MijnNS account kun je weer opnieuw Flex aanvragen (in 1e geval) of je Flex zonder abonnement wijzigen in Flex met het gewenste abonnement (2e geval).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.