beantwoord

wijzigen abonnement

  • 22 June 2023
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Beste, mijn zoon heeft een maand traject NS abonnement dat t/m8 juli loopt. Voor de laatste 2 weken gaat hij met losse retour kaartjes naar school. daarom wil ik het automatisch verlengen stopzetten, kan ik het traject abonnement nu al wijzigen in een flex vrij abonnement zodat hij nog wel t/m 8 juli kan reizen, bedankt mvg Remco 

icon

Beste antwoord door Momo 22 June 2023, 20:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bij NS Flex gaat de wijziging direct in. Wijzig je nu het Flex abonnement naar Flex Basis of zeg je Flex in zijn geheel op gaat dat dus nu direct in en kan er niet tot 8 juli van het abonnement gebruik gemaakt worden. Wijzig dit dus pas na de laatste reis op 8 juli. 

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je flex hebt, dan kun je als je deze een maand hebt op elk gewenst moment omzetten naar flex basis. Begrijp ik goed dat de zoon na 8 juli nog 2 weken op dat zelfde traject gaat reizen? Dan kun je het abonnement ook na de laatste schooldag omzetten naar basis. Het teveel betaalde van het ongebruikte deel van het abonnement krijg je teruggestort.

In verband met actie heb ik mijn abonement gewijzigd van dal voordeel naar weekend vrij voor 2 maanden

Ik wil nog extra optie 40% korting voor €3,40 p/mnd toevoegen.

Kan het aangepast worden en op welke manier?

 

Badge +3

In verband met actie heb ik mijn abonement gewijzigd van dal voordeel naar weekend vrij voor 2 maanden

Ik wil nog extra optie 40% korting voor €3,40 p/mnd toevoegen.

Kan het aangepast worden en op welke manier?

Welkom bij de NS Community!

Dat zal via de Klantenservice moeten (telefoon, chat, social media).

Reputatie 7
Badge +3

In verband met actie heb ik mijn abonement gewijzigd van dal voordeel naar weekend vrij voor 2 maanden

Ik wil nog extra optie 40% korting voor €3,40 p/mnd toevoegen.

Kan het aangepast worden en op welke manier?

 

Via de klantenservice kan het toegevoegd worden, maar je loopt het risico dat dan de korting vervalt. Neem in ieder geval contact op met de klantenservice.

Badge +3

Via de klantenservice kan het toegevoegd worden, maar je loopt het risico dat dan de korting vervalt. Neem in ieder geval contact op met de klantenservice.

De € 3,40 dalkorting is een ‘add-on’ op een bestaand abonnement, dus dat zal wel goed komen vermoed ik.

Op die ‘add-ons’ bij Weekend Vrij (dus ook 1e klas) krijg je sowieso geen actiekorting.

Voor @Anyk desnoods herroep je vandaag nog de hele bestelling voor Weekend Vrij en bestel je het morgen opnieuw mét de gewenste dalkorting erbij.

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/abonnement/weekend-vrij?p=WVR23

Dat kan ook gewoon in één telefoontje met de Klantenservice, ik zie daarin echt geen probleem 😴

Reageer