During my last day at NS we managed to launch the 'Abonnementen' page using Nessie Design System! UI has been refreshed, fully accessibility compliant, and set up using #Tailwind.
Wat nou de 24/7 Klantenservice in Paramaribo nu al gesloten? 📞
Zit ik met de @NS_online klantenservice te praten , Wordt ik in de wacht gezet want de medewerker moest iets opzoeken of navragen . Plotseling verbinding verbroken en nummer niet meer bereikbaar 2 kaartjes voor morgen ( 13-5 ) besteld en betaald , krijg ik op m'n app 14-5
Gezellig hoor, met zijn allen 1e klas naar Zandvoort
Ondertussen (via o.a. Henk Krol voorheen 50+ en nog wat ex-politici)… Als vrouwen er niet veilig zijn dan moet F1 verboden worden in Zandvoort. Punt. We hebben een groot mannen probleem in Nederland.
Aan uitspraken zoals "mijn collega's op het spoor doen er alles aan" heeft een reiziger natuurlijk ook niets. En Webhelp liegt want dat zijn ten eerste helemaal geen (directe) collega's van ze. En wat er op enig moment aan de hand is of gebeurt om het op te lossen weten ze ook meestal niet.
Dat soort zoethoudertjes snel mee stoppen dus, zeg gewoon dat je het niet weet want dat mag ook gewoon.
Goudmijn natuurlijk voor wie dat serieus niet weet of er niets mee doet.
On topic, als ik morgen besmet raak met wat dan ook zal dat met enige waarschijnlijkheid in een trein in de buurt van Zandvoort gebeurd zijn.. klote NS (en wat vervelend voor je, Robert)! 🤣
Best knap, twee treinen in tegengestelde richting op hetzelfde spoor op hetzelfde moment. Ik hoop op een perronwissel, want mijn dochter zit in de trein. 🤣
De Duitse spelling is ook een paar decennia ouder dan IC NG.
Rare lui die brave Duitsers, maar Befehl is dus precies dat, dus volg dat gewoon om problemen te voorkomen!
Anweisung v, (vingerwijzing)Fingerzeig m, Hinweis m
Dat het in Japan anders werkt in het ov doet er niet zo veel toe.
1e klas reizen zal daar een verademing zijn t.o.v. 2e of 3e klas reizigers die ‘met een stok de trein in gepropt worden’ (daar zullen best super spannende beelden van zijn) 🙄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.