Krijg nou wat (stralende Macleans lach van de dag, dit komt helemaal goed…)
Je hebt een Oral B iO Series 9!… Hoe weten ze dat?
Die heb ik overigens niet, (wel een ander type maar dat weet verder niemand behalve de Action waar ik hem ooit gekocht heb, en die weten natuurlijk niet wie ik ben) 🤣
Geachte Klant? Ik heet Robert of meneer van den B 🙄
Iemand zei 'Ja dat is voor later wanneer ik volledig blind ben en weer suïcidaal word'
Maar iemand anders opperde: Omdat het pad je naar de railing leidt en je die dan kan volgen? Of als je van de andere kant komt kruis je het pad altijd en leidt het je naar de looproute. Zoiets?
Maar daarna staan er bankjes en andere obstakels. Dit is alles behalve ideaal. Trek het gewoon door tot de andere kant van het station zou ik zeggen. Als iemand een taststok gebruikt wil je niet dat je je 30(?) meter moet vastklampen aan een reling.
Utrecht Centraal dus (ziet er goed uit) maar dan...
Ja, de bestemming wel. Voor tot Maastricht, achter tot Heerlen (moet naar Heerlen zijn natuurlijk). Maar met de vertrektijd van de voorste. En er staat ook niet dat er in Eindhoven gesplitst wordt.
Ah ja ik snap hem, dat staat op geen enkel station vermeld. Zorgt voor 9 minuten vertraging als je het niet weet inderdaad.
Van Eindhoven naar Weert-Roermond-Sittard… 9 minuten als je verkeerd zit dus:
Ja, de laatste woorden ving ik op bij het instappen. Daar werd alleen de eindbestemming genoemd. Die gaat naar Maastricht en die naar Heerlen. Maar geen vertrektijden. Staat ook niet op de borden dat het Heerlen-stel 9 minuten later gaat.
Volkomen idioot aangegeven in Eindhoven. Er staat de vertrektijd van de trein naar Maastricht en nergens dat de trein naar Heerlen bijna 10 minuten later vertrekt. Dus instappen in het achterste deel naar Roermond mondt uit in een vertraging van 10 minuten.
Ja, voor naar Heerlen stap je op Sittard natuurlijk over naar Arriva (en met een NS only Jongeren Dagkaart ben je er 4 minuten later) 😅
‘Vroeger’ met de gecombineerde intercity van Utrecht naar Groningen/Leeuwarden gebeurde dat ook (serie 500 naar Groningen en 12500 naar Leeuwarden).
Bijna, het was de 10500, de 12500 was de voortrein in de spits die juist niet gecombineerd reed omdat 15 bakken ICM het maximum was en er in de spits soms 9 bakken van Rotterdam naar Leeuwarden en 12 van Den Haag naar Groningen reden welke dus niet gecombineerd konden worden.
De andere kant op had je dan de 500 naar Den Haag en 20500 naar Rotterdam, die splitsten in Utrecht waarna ze tot Gouda dezelfde route volgden, hier speelde hetzelfde als nu dus, met het verschil dat je slechts 3 minuten langer onderweg was naar Gouda als je in het verkeerde deel zat. Nog langer geleden stopt alleen het Haagse deel in Gouda en was het probleem er dus niet.
Ze rijden op 100% groene stroom maar de stroom op het net is zelden 100% groen. Dus het vieze deel van de stroom moet van de bovenleiding verwijderd worden, en dan krijg je dit… 🤣
Valt me nog mee dat ze de deuren schoongemaakt hebben.
Ze rijden op 100% groene stroom maar de stroom op het net is zelden 100% groen. Dus het vieze deel van de stroom moet van de bovenleiding verwijderd worden, en dan krijg je dit… 🤣
Valt me nog mee dat ze de deuren schoongemaakt hebben.
Nou nee, volgens mij rijden ze niet meer op 100% groene stroom omdat nieuw contract met grijze stroom goedkoper was.
Nou nee, volgens mij rijden ze niet meer op 100% groene stroom omdat nieuw contract met grijze stroom goedkoper was.
Dat contract gaat pas in vanaf 1 januari 2025, dus voorlopig rijdt NS nog op de 100% groene stroom.
Het enige ‘groene’ aan dat nieuwe contract was geloof ik dat Shell er voor zorgt dat er weer evenveel groene stroom wordt ingekocht als dat NS zelf verbruikt.
Ik ben overigens wel benieuwd wat er dan met de groene trein gaat gebeuren, daar staan dacht ik ook de logo's van Eneco op vanwege het nu lopende contract.
Een nieuwe trein voor dit contract is niet nodig, want grijze treinen zijn er inmiddels genoeg 😅.
Ik ben overigens wel benieuwd wat er dan met de groene trein gaat gebeuren, daar staan dacht ik ook de logo's van Eneco op vanwege het nu lopende contract.
Misschien kan die als eerste VIRM 4 de revisie in.
Mijn vorige reactie is (terecht?) verwijderd met waarschuwing wegens een herkenbare persoon.
Dat is prima verder, en staat gewoon openbaar op X die nogal grappige carnaval foto (en misschien wel bij Dumpert of zo, die aso HC met haar tas en ‘private space’)
Nee, daar mag niemand zitten want daar staat mijn tas! 🤔
De volgende dan maar… in 5 minuten van Rotterdam naar Schiphol ⁉
Ja, wist je dat nog niet? Die nieuwe treinen zijn stiekem ook vliegtuigen, zo kunnen ze makkelijk de snelheidbeperkingen op de HSL ontwijken. Daarvoor duren die opleidingen ook zo lang, dat vergt wat meer uitleg dan alleen een trein. @Edwin, heb jij intussen ook al je vliegbrevet hiervoor? 🤣
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.