Ach, zo kreeg ik laatst de melding “reisadvies vervalt”.
Niet omdat de bus was uitgevallen, maar omdat ik de overstap van wandeltocht naar busrit niet kon halen volgens de app. “Overstap niet mogelijk” stond er direct na de 4 minuten lopen.
Eens kijken of dat ook lukt bij de HEMA in het winkelcentrum hier.
Ik weet het antwoord al “eigenlijk alleen op stations” Maar als jij die voor € 2,50 wil met een couponcode van de NS of zo? Ook prima! Welkom bij deze HEMA.
Relativeren op zijn best (mijn mening). Over duurzaaamheid, of toch maar vliegen af en toe? 😂
Over dat vliegen vs. trein op 6:30 trouwens, en op 8:35 dus, en staanplaatsen op een vluchtje naar Londen en zo.. do we care ❓ 🤣
Nee, staanplaatsen in een vliegtuig of touringcar bus bestaan niet, iedereen moet verplicht een veiligheidsgordel gebruiken tijdens de reis, of in ieder geval bij vertrek (opstijgen) en aankomst (landing).
Wat is dit nu weer voor antwoord (op een paar minuten na 8 uur later) ❓ De Tess bot zegt hoi, want Margot (en godvergeten JeNS) hebben vakantie of zo 😅
Plastic zak gekregen van een hulpvaardige medepassagier dus neem het beestje mee en zet 'm straks uit in de Bussumervaart. Acht de kans vrij klein dat ie vrolijk wegzwemt trouwens want hij ziet er nogal eh... nogal dood uit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.