Boekenruilkraam - op meer stations?
Tot ca 2 jaar terug was er in de traverse van Utrecht CS naar dat Hoog-Catarijne een ruimte als boekenruilplaats ingericht, is zelfs nog feestelijk geopend door een auteur. Is gesloten en die traverse is ook al afgebroken. Lijkt sterk op die boekenruilkastjes die tegenwoordig veel mensen bij huis hebben, maar dan groter.
Gisteren zag ik dat aan de centrumzij van Utrecht-CS, vlak naast de VVV-Infopost en de trap naar het nieuwe busstation daar, een kraam staat met hetzelfde doel. Wel wat kleiner, maar leuk hernieuwd initiatief! Vind ik persoonlijk veel leuker als die valse piano's.
Heeft iemand soms iets dergelijks op andere stations opgemerkt, of eventueel vlakbij?
Gisteren zag ik dat aan de centrumzij van Utrecht-CS, vlak naast de VVV-Infopost en de trap naar het nieuwe busstation daar, een kraam staat met hetzelfde doel. Wel wat kleiner, maar leuk hernieuwd initiatief! Vind ik persoonlijk veel leuker als die valse piano's.
Heeft iemand soms iets dergelijks op andere stations opgemerkt, of eventueel vlakbij?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.