De lift aan de Belcrumzijde is al meer dan een jaar niet bereikbaar. Nu is ook de lift aan de Centrumzijde al een dikke maand buiten gebruik, wat betekent dat je via de trap naar beneden moet. De trappenhuizen zijn aan beide kanten altijd te smerig voor woorden; het stinkt er naar urine, alles plakt, je wil eigenlijk niet eens dat je schoenzolen de vloer raken. Hygiëne staat kennelijk niet hoog in het vaandel, bij NS en station Breda.
Daarnaast snap ik niet dat het onmogelijk blijkt om de liften werkend te krijgen. Ik mag vanavond, na een lange dag werken, met pijn door reuma die trappen weer beklimmen. Ik vraag me af hoe iemand in een rolstoel dit doet. Die kan niet van de parkeerplaats naar de trein. Echt schandalig dat dit gewoon niet opgelost wordt.
beantwoord
klacht station Breda
Beste antwoord door Laura NS
Welkom op onze NS Community EefP. Erg vervelend wel, zeker omdat dit de reuma niet goed doet, natuurlijk. Ik heb even contact gezocht met de stationsmanager voor de hygiëne. Ik zie dat er wordt gewerkt aan de liften, maar een echte inschatting kan ik momenteel nog niet geven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.