Op 26 juli 2021 is mijn nieuwe E-bike gestolen uit de zogenaamde bewaakte fietsenstalling te Ede-Wageningen. Bewaakt is tegenwoordig alleen nog maar door camera's. Voor de georganiseerde misdaad, zie artikel ad.nl, een peulenschilletje. De zaak is nu inmiddels een proces-verbaal door de plaatselijke politie afgehandeld. Verzekering heeft uiteraard de catalogusprijs van de fiets vergoed. Ik zit nu nog wel met een tekort van € 250. Meer kosten ander model (type) fiets, eigen risico verzekering, fietstas en extra ketting voor slot. Ik wil graag deze claim ergens neerleggen. Heb u voor mij een adres waar ik deze claim kan deponeren? Uiteraard heb ik van de meerkosten een factuur, tevens heb ik een afschrift proces-verbaal politie Ede.
beantwoord
Nieuwe E-bike gestolen uit de bewaakte stalling Ede-Wageningen
Beste antwoord door Anonymous
Ff zoeken deed me onderstaand topic vinden (met adres gegevens), toevallig ook op hetzelfde station..
Geen idee of die kosten vergoed zullen worden aangezien je al een verzekeringsclaim succesvol hebt ingediend.
succes!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.