Ik reis regelmatig met de trein van Harlingen naar Nijmegen. Het komt dan ook wel eens voor dat ik door vertraging een aansluiting mis en op een station moet wachten. Dit is op zich niet erg, maar ik vind het wel heel vervelend dat er op stations nauwelijks goede voorzieningen zijn waar ik warm binnen kan zitten werken op mijn laptop. Vooral na 9 uur s avonds is alles dicht. Daarvoor zijn ook nauwelijks goede voorzieningen beschikbaar. Zeker in station Leeuwarden. Daar is een met multiplex afgetimmerd ongezellig koud wachthok, wat savonds dicht is. Dat is echt jammer. Eigenlijk mis ik ik de stationsrestauratie zoals je die vroeger had op alle stations: warm veilig, lekkere kop koffie. Waarom zijn die afgeschaft opveel stations? Ik wil graag meedenken over hoe de stations aangenamer kunnen worden voor wachtende reizigers.
beantwoord
voorzieningen om te wachten op stations. Waar is stationsresrauratie gebleven?
Beste antwoord door Thom
Het zijn ondernemers, en het is puur om commerciële redenen. Kennelijk is er in Leeuwarden rond die tijd niks meer te verdienen en houdt de ondernemer er mee op. Er valt helaas niet zoveel mee te denken. U moet het doen met de voorzieningen die er zijn, vrees ik. Op Utrecht zijn ze prima tot laat in de avond maar dat komt door het grote aanbod aan potentiële klanten. In Leeuwarden is Albert Heijn de beste voorziening.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.