During this month 3 of my checkouts didn't record (Sittard to Maastrikht with Arriva). Now at the end of month I found out it after taking my journey history report. What can I do for refunding?
Bladzijde 1 / 1
Hi Z.M. and welcome to the NS Community!
I would advice you to contact our customer service. They can help you with restoring this!
No-then, after a very long wait, you will be told: Other company-go there!
There is a special site for this: uitcheckgemist.
And ARV still has an office in the classic Mstr station-go there and ask for instructions-so many in such short time may mean something is wrong.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.