Skip to main content
beantwoord

de route is gewijzigd

  • 21 februari 2024
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ik had een lijndienst van Arnhem naar Bazel op zondag 18/02, het is trein ICE 121, ik had een online ticket.

  Maar de plannen veranderden iets en ik moest mijn reis vanuit Amsterdam beginnen in plaats van vanuit Arnhem. Vanuit Amsterdam nam ik dezelfde trein ICE 121

en kwam binnen met mijn ov-chipkaart. Maar ik kon in Arnhem niet afrekenen met mijn kaart om met een online ticket de reis voort te zetten.

  Hoe kan nu worden aangegeven dat het einde van de reis voor de ov-chipkaart in Arnhem lag, zodat er geen dubbele betaling in rekening werd gebracht?

Beste antwoord door Vareo

http://ns.nl/klantenservice/vergeten/in-en-uitchecken-vergeten.html

Bekijk origineel

1 reactie

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4142 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2024

Reageer