beantwoord
Apple wallet tickets werken niet bij poortjes
na aankoop ticket via NS app heb ik de tickets opgeslagen in de apple wallet maar helaas werken die niet als ik door een poortje moet (bv in Amersfoort). Moet dus terug in de NS app waar mijn tickets ook opgeslagen zijn en dat werkt wel maar vind het omslachtig en makes no sense.
Beste antwoord door Jouke NS
Hallo hoven020 en welkom bij de NS Community.
Wanneer je met een E-ticket wilt reizen kun je die vooralsnog het beste gewoon in de NS app laden of als PDF op je smartphone. Het is dan geen probleem om de poortjes te openen. Tailgaten, of 'creatief door weigerende poortjes gaan', zoals Robert B adviseert, zou ik toch echt willen tegenspreken. Zoals Loes al aangeeft kun je hiervoor zonder pardon een boete krijgen.
Bekijk origineelWanneer je met een E-ticket wilt reizen kun je die vooralsnog het beste gewoon in de NS app laden of als PDF op je smartphone. Het is dan geen probleem om de poortjes te openen. Tailgaten, of 'creatief door weigerende poortjes gaan', zoals Robert B adviseert, zou ik toch echt willen tegenspreken. Zoals Loes al aangeeft kun je hiervoor zonder pardon een boete krijgen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.