Er is een sticker op de deur van mijn gehuurde fietskluis geplakt dat het abonnement verloopt. Het genoemde telefoonnummer gebeld maar medewerker wist het niet en ging bij een collega informeren. Na een half uur heb ik maar opgehangen. Maar nu nog geen antwoord hoe te verlengen.
Beste antwoord door JurgenH
Hier zijn meer vragen over geweest. Dit is het gevolg van een wijziging in één van de systemen van NS omtrent de fietskluizen (ik weet niet precies hoe en wat). Je moet hier zelf een wijziging accepteren/doorgeven omtrent de incasso.
Zie voor meer informatie onderstaand topic. (post van Robert):
NS gaat over op een andere manier van betalen voor fietskluizen. Als het goed is heb je daar bericht over ontvangen. Je moet daarvoor akkoord geven. Als je dat niet op tijd gedaan hebt, dan vervalt jouw abonnement.
Hier zijn meer vragen over geweest. Dit is het gevolg van een wijziging in één van de systemen van NS omtrent de fietskluizen (ik weet niet precies hoe en wat). Je moet hier zelf een wijziging accepteren/doorgeven omtrent de incasso.
Zie voor meer informatie onderstaand topic. (post van Robert):
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.