Skip to main content
beantwoord

fietskluis abonnement verlengen


Er is een sticker op de deur van mijn gehuurde fietskluis geplakt dat het abonnement verloopt. Het genoemde telefoonnummer gebeld maar medewerker wist het niet en ging bij een collega informeren. Na een half uur heb ik maar opgehangen. Maar nu nog geen antwoord hoe te verlengen. 

 

Beste antwoord door JurgenH

Hier zijn meer vragen over geweest. Dit is het gevolg van een wijziging in één van de systemen van NS omtrent de fietskluizen (ik weet niet precies hoe en wat). Je moet hier zelf een wijziging accepteren/doorgeven omtrent de incasso.

Zie voor meer informatie onderstaand topic. (post van Robert):

https://community.ns.nl/overige-producten-6/ongevraagd-opzeggen-van-fietskluis-abonnement-89205?tid=89205&fid=6

Bekijk origineel

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 26 maart 2025

NS gaat over op een andere manier van betalen voor fietskluizen. Als het goed is heb je daar bericht over ontvangen. Je moet daarvoor akkoord geven. Als je dat niet op tijd gedaan hebt, dan vervalt jouw abonnement.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 26 maart 2025

Hier zijn meer vragen over geweest. Dit is het gevolg van een wijziging in één van de systemen van NS omtrent de fietskluizen (ik weet niet precies hoe en wat). Je moet hier zelf een wijziging accepteren/doorgeven omtrent de incasso.

Zie voor meer informatie onderstaand topic. (post van Robert):

https://community.ns.nl/overige-producten-6/ongevraagd-opzeggen-van-fietskluis-abonnement-89205?tid=89205&fid=6


Reageer