Ik heb een gratis 1e klas kaartje gekregen en ik heb het ingesteld voor 12/04, maar helaas ben ik getroffen met griep. Zou ik mijn kaatje kunnen verplaatsen?
Bladzijde 1 / 1
E-tickets kunnen niet gewijzigd worden. Als je het kaartje niet gedownload hebt, dan zou je nog telefonisch, via X, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Is het kaartje gedownload dan heb je een geldig kaartje, waarvan niet gecontroleerd kan worden of je ermee bent gaan reizen.
Beterschap.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.