Skip to main content

 

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 


Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.


Of op het station een kaartje bij de automaat kopen. Als je reis dan niet doorgaat koop je gewoon het kaartje niet.


Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.


Hoog tijd dus dat @Adnan bahbouh onze tips gaat opvolgen.


Bedankt, mijn vrienden, voor al je tips en advies


Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?


Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

 


Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

 


Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Wat een oplichterij, uw opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van u

 


Wat een oplichterij, je opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van je, anders vermoord ik je

Zullen we dit topic (en de gebruiker) maar verwijderen?


 

 

 

 

 

 

 


 

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


 

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

 

 

 

 

 

 


 

 

 


H


Hl

 

 


Rt


Hi


Hallo

 


Mijn excuses aan alle kameraden. Mijn telefoon kopieert en plakt teksten van degenen die deze hebben ontvangen. Fijne dag verder.


Reageer