Skip to main content
beantwoord

Ik heb dit kaartje gekocht. Ik zou het kopen op 3-12-2021 om 9:34 tijdens deze reis, maar ik reisde met de auto en ik heb dit kaartje niet gebruikt, help me alsjeblieft


 

Beste antwoord door Thom

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Bekijk origineel

26 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 25013 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2021

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 


Sim70
  • Reisleider*
  • 711 reacties
  • 5 december 2021

Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12621 reacties
  • 5 december 2021

Of op het station een kaartje bij de automaat kopen. Als je reis dan niet doorgaat koop je gewoon het kaartje niet.


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4053 reacties
  • 5 december 2021

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12621 reacties
  • 5 december 2021

Hoog tijd dus dat @Adnan bahbouh onze tips gaat opvolgen.


  • 0 reacties
  • 9 september 2022

Bedankt, mijn vrienden, voor al je tips en advies


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4053 reacties
  • 9 september 2022

Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Vareo schreef:

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Vareo schreef:

Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Adnan bahbouh schreef:
Vareo schreef:

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden

Vareo schreef:

Deze @Adnan bahbouh vroeg gisteren in een ander topic om terugbetaling van een kaartje op 18 november voor dezelfde traject.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

 


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Sim70 schreef:

Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Thom schreef:

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

 


  • 0 reacties
  • 20 november 2023

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Adnan bahbouh schreef:
Thom schreef:

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Thom schreef:

Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.

U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.

 

Wat een oplichterij, uw opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van u

 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7305 reacties
  • 20 november 2023
Adnan bahbouh schreef:

Wat een oplichterij, je opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van je, anders vermoord ik je

Zullen we dit topic (en de gebruiker) maar verwijderen?


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Adnan bahbouh schreef:
Adnan bahbouh schreef:
Thom schreef:

 

 

Thom schreef:

 

 

 

 

 


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Adnan bahbouh schreef:

 

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
Adnan bahbouh schreef:
Adnan bahbouh schreef:
Adnan bahbouh schreef:
Thom schreef:

 

Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen

Thom schreef:

 

 

 

 

 

 


  • 0 reacties
  • 20 november 2023
mrfreeze schreef:
Adnan bahbouh schreef:

 

 

 


  • 0 reacties
  • 20 november 2023

H


  • 0 reacties
  • 20 november 2023

Hl

 

 


  • 0 reacties
  • 20 november 2023

Rt


  • 0 reacties
  • 20 november 2023

Hi


  • 0 reacties
  • 20 november 2023

Hallo

 


  • 0 reacties
  • 20 november 2023

Mijn excuses aan alle kameraden. Mijn telefoon kopieert en plakt teksten van degenen die deze hebben ontvangen. Fijne dag verder.


Reageer