Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.
U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.
Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.
Of op het station een kaartje bij de automaat kopen. Als je reis dan niet doorgaat koop je gewoon het kaartje niet.
Deze
Hoog tijd dus dat
Bedankt, mijn vrienden, voor al je tips en advies
Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?
Deze
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
Graag gedaan. Geld nog terug kunnen krijgen?
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
Deze
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden
Deze
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
Het kaartje is gedateerd op 2 december en u geeft aan op 3 december te willen kopen? Dat klopt ook niet. Uheeft iets gekocht en gedownload en daarmee is de koop rond. Als u dit in de toekomst wilt voorkomen kunt u beter een ov chip kaart aanschaffen en pas inchecken als u echt gaat reizen.
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.
U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.
U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.
Helaas wordt deze e-ticket niet vergoed. Het is namelijk niet na te gaan of u de ticket heeft gebruikt of niet en het is heel goed mogelijk dat u van Amersfoort naar Zwolle heeft gereisd. Dat is verder niet te controleren en NS geeft geen geld terug als er mee gereisd had kunnen worden, of anderszins fraude mogelijk is. Wat u zegt kan waar zijn, maar ook niet waar. Dat is niet na te gaan, dus u krijgt geen geld terug in deze situatie.
U kunt het zich misschien niet voorstellen dat ze bestaan, maar er zijn echt mensen die proberen NS op deze manier op te lichten. De Nederlandse Spoorwegen zijn gelukkig niet helemaal gek.
Wat een oplichterij, uw opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van u
Wat een oplichterij, je opmerking is zeer beschamend. Ik eis een verontschuldiging van je, anders vermoord ik je
Zullen we dit topic (en de gebruiker) maar verwijderen?
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
Ik wilde gewoon weten hoe ik het kon doen als ik een kaartje kocht en besloot niet te gaan, wat zijn de routes, en via de lijn herhaalde ik een ander kaartje en zag het niet. De antwoorden waren voor mij aanleiding om de vraag te herhalen
H
Hl
Rt
Hi
Hallo
Mijn excuses aan alle kameraden. Mijn telefoon kopieert en plakt teksten van degenen die deze hebben ontvangen. Fijne dag verder.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.