beantwoord

Keuzedag MijnNS niet op automaat

  • 18 November 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Heb j.l. zaterdag 11 nov gezien dat eerstvolgende Keuzedag tm 13 nov 2023 geldig was.
Maar op de automaat werd alleen de keuzedag geldig tot 14 juli 2024 aangeboden. Dus verliep de keuzedag van 13 nov! Dit was mij al 2x eerder overkomen. Met klantenservice gebeld. Zij snapten ook niet hoe dit kon. “Maar,” zei de juffrouw, "het komt wel vaker voor dat de informatie bij MijnNS niet klopt. Daar kan ik niets aan doen!” Watnu?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 November 2023, 19:25

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag @ClemBoom, welkom op de NS Community!

De datum staat inderdaad niet goed vermeld in het overzicht. De Keuzedagen zijn tot de datum geldig niet t/m. Echter snap ik niet hoe het kan dat je jouw Keuzedag 2 dagen voor de reisdatum al niet meer zag in het overzicht bij de kaartautomaat. Heeft mijn collega van de klantenservice jouw de correcte datums van de overige Keuzedagen doorgegeven? Zodat het probleem zicht niet herhaalt. 

Reputatie 7
Badge +3

ClemBoom geeft aan dat hij/zij op 11 november zag dat de Keuzedag geldig was t/m 13 november. Niet dat hij/zij er ook op 11 november mee wilde reizen.

Neem (nogmaals) contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om een vervangende Keuzedag aan te vragen. Daar heb je gewoon recht op. NS vertikt het om dit al lang bestaande probleem op te lossen. En dat de klanteNService niet snapt hoe het kon, is ook niet normaal. Dit speelt al tijden.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Melissa NS , volgens het keuzedagenovezicht wat ik bij mijn verlenging kreeg staat net als TS aangeeft duidelijk tot en met. Het is al langere tijd dat een keuzedag op de laatste geldigheidsdag niet meer te gebruiken. Onlangs is de geldigheid zonder communicatie naar abonnementhouders aangepast naar tot.. wat in feite betekent dat een keuzedsg niet meer 365 dagen, maar 364 dagen geldig is. Dit is niet in overeenstemming met de voorwaarden.

@ClemBoom Heeft gewoon recht op een vervangende keuzedag.

Ik ben er nog mee bezig. Er is progressie en ik heb het vermoeden dat het snel zal zijn opgelost. Via dit topic zal ik een update geven mocht het zover zijn.

Reageer