Skip to main content
beantwoord

verkeerde dag

  • 5 maart 2025
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik heb net een kaartje besteld voor mijn zusje n mij maar ik heb het pas morgen nodig hoe los ik dit op of zijn ze nov geldig tot morgen

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Eh2009,

Als het kaartjes met de datum van vandaag zijn, zijn ze morgen niet meer geldig. In principe zijn e-tickets niet te annuleren of te wijzigen. Je zou contact op kunnen nemen met de klanteNService om te kijken of ze wellicht uit coulance iets voor je kunnen betekenen. Misschien helpt het als je kunt aantonen dat het onmogelijk is om de reis vanavond nog te maken.

Bekijk origineel

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7255 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hoi Eh2009,

Als het kaartjes met de datum van vandaag zijn, zijn ze morgen niet meer geldig. In principe zijn e-tickets niet te annuleren of te wijzigen. Je zou contact op kunnen nemen met de klanteNService om te kijken of ze wellicht uit coulance iets voor je kunnen betekenen. Misschien helpt het als je kunt aantonen dat het onmogelijk is om de reis vanavond nog te maken.


Reageer