Ik heb net een kaartje besteld voor mijn zusje n mij maar ik heb het pas morgen nodig hoe los ik dit op of zijn ze nov geldig tot morgen
beantwoord
verkeerde dag
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Eh2009,
Als het kaartjes met de datum van vandaag zijn, zijn ze morgen niet meer geldig. In principe zijn e-tickets niet te annuleren of te wijzigen. Je zou contact op kunnen nemen met de klanteNService om te kijken of ze wellicht uit coulance iets voor je kunnen betekenen. Misschien helpt het als je kunt aantonen dat het onmogelijk is om de reis vanavond nog te maken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.